Dagen derpå

Første alene weekend uden baby. Skønt og skræmmende på samme tid. Hvordan anvender man så den nye frihed? Man tager naturligvis to gode veninder under armen, tilsætter svinske mængder sushi, utallige flasker rødvin, en ny kjole og topper aftenen med at tage på vinbar, da man egentlig skulle have været taget hjem i seng….

Resultatet dagen derpå er derefter. Både hvad angår aktivitetsniveau, tankevirksomhed, evnen til overblik samt billedekvalitet af Dagens. Nuvel. I må nøjes med disse mindre flatterende forevigelser af min nye ternede Asos kjole, Acne støvlerne og min højtelskede vintage-krave. Jeg befandt mig særdeles godt i alle tre items. Lad os bare skylde skylden på den Californiske vin….

10 responses to “Dagen derpå

  1. Ej, hvor er du fin, Louise! Håber ikke, du har alt for ondt i hovedet i dag 😉

  2. Er så misundelig på de Acne pistols støvler! ❤
    De er allerede på min jule/fødselsdags-ønske liste 😉 nu må vi se. Det er jo en noget dyr gave, men når der også skal gives 2 omgange af gaver indenfor 4 dage kan det være det lykkes ;D haha

    ps. Jeg har lige nu min første give away kørende hvor du kan vinde et earcuff fra RebekkaRebekka til en værdi af 200 kr., så hvis det kunne have nogen interesse så kan den findes lige her, men skynd dig for den slutter ved midnat den 22 oktober! ^^
    http://thefashionfrog.blogspot.com/2011/09/give-away-100-readers-win.html

    xxCaroline
    thefashionfrog.blogspot.com

  3. Dejligt at slå sig løs 🙂 Men ja, man betaler lidt prisen dagen efter……advr. 🙂

  4. Tell me about it….zzzzzzzz

  5. Der findes et liv på den anden side!! Håber består!!
    På en helt anden note, allerfineste du, så er den krave så skøn til dig. Har manden ikke også snart indset det, eller tiltaler han dig stadig Nora?

  6. Ooork ja søde. Det er der skam, selvom det kan være svært at se;-)
    og tak – jeg er også vældig glad for den, særligt i betragtning af at den kun kostede mig en rund 20ér. Men nej, manden forstår sig ikke på den slags herligheder, han mener stadig jeg ligner én af køkkenkonerne fra Matador;-)

Leave a comment