If you dont believe in angels…

……………I´ll show you mine!

20 responses to “If you dont believe in angels…

  1. Årh altså, får så meget lyst til at sætte en til i verden:-)

  2. Årh, og sikke et pragteksemplar! 🙂

  3. Sikke et fantastisk billede af en fantastisk smuk lille pige!

  4. hvor er hun dejlig, din lille engel!
    -Katja

    fashionbysobczak.blogspot.com

  5. Magisk ❤

  6. Så smuk ❤

  7. Awwwww. Dejlige lille pavemus 🙂

  8. Jeg skal virkelig holde meget sammen på mig selv for ikke at blive skruk af virkelig skønnebilleder som dette (generelt er blog-land virkelig et slaraffenland af lækre babyer pt)
    Det bliver ikke bedre af at være flyttet i et hus med to værelser i overskud. . . 😉

    Fantastisk billede af den sødeste pave 🙂

  9. Sovende baby = det smukkeste syn i verden.

  10. Hej Louise.

    Jeg skal til Thailand i december, hvor MIN engel skal med 😉 Du har været der med baby.. hvordan er blemarkedet? Fyldte I kufferten med bleer, eller er det til at købe? Og hvad med bleer til poolen?

    Håber du kan hjælpe mig 😉

    KH.

  11. Hej Louise

    Hvor lyder det dejligt med ferie. Glæd dig:-) Jeg påtænker snarest at lave en rejseguide, da rigtig mange har efterspurgt en sådan. Stay tuned:-) Indtil da: De har masser af bleer i Thailand, ingen grund til at slæbe med hjemmefra, med mindre man er helt hysterisk med ét bestemt mærke, og vil være 100% sikker på ren økologi uden noget…..langt de fleste steder har de helt samme mærker som herhjemme; Pampers, DryBabys, Huggies, Libero osv. Måske ikke liiige änglemark, men for et par ugers forbrug sker der jo ingenting ved et evt nyt mærke. Det tager ingen skade af vil jeg mene:-) svømmebleer derimod ejer de ikke? Underligt egentlig, eftersom man jo opholder sig en del i vandet. Vi havde en pakke med hjemmefra og da den slap op skiftede vi mellem en alm ble inder et par badebukser (den bliver dog selvsagt meget tung efter vandtur, så skal skiftes med det samme) og bar rumpe. begge dele los sig fint gøre…

    Rigtig god fornøjelse!

  12. Hun er SÅ kær 🙂

  13. Hvor er hun vidunderlig!

  14. Skønt billede:-)

  15. Åhhhh hvor blir jeg varm om hjertet af det billede! Sikke skøn hun er:-)

  16. Hold nu op hvor er hun dejlig. Må man få lov at klone hende?

    🙂

  17. Ihhh, I er så søde og skønne, er I;-) Ja, er hun ikke helt vidunderlig? Jeg vil jo helt objektivt mene, hun er noget nær et pragteksemplar!;-) haha…

  18. Skøønt billede! Nu tror jeg kun endnu mere på engle 🙂

Leave a comment