Suspender tights

Ja, det er ca. tusind år siden, at resten af verden gik bagover pga. disse suspender tights fra House of Holland. Men jeg elsker dem stadig. Synes de er sindssygt cool og rockede på den fine måde. Og til 71,- på Asos udsalg var jeg nødt til det. Nu gælder det blot om at finde en god styling til dem, så de ikke får for meget lolitalook over sig….Er stadig usikker på, om jeg kan gøre disse damer kunsten efter. Men når den rette lejlighed byder sig, kaster jeg mig afgjort ud i det. Hvem synes I, gør det bedst? Og har I andre bud på en helt anden måde at style dem??

8 responses to “Suspender tights

  1. Andy eller hende nr. 2 med solbrillerne. Det ser super lækkert ud sammen med en strikkjole. Glæder mig til at se dem in action 😀

  2. Ha! Har lige sagt til manden at præcis samme to looks er mine favoritter. Det var dog ikke hans…tsk tsk…kan du mon gætte, hvilket ét han foretrak??
    😉

    • Hmmm, den var svær! Altså, han er jo en mand, så måske en af de mere sexede versioner…? Jeg forsøger mig med et forsigtigt Lily Allen?

      • haha, nix. sandra fra 5 inc med de lange stænger og det laaange lyse hår….tsk tsk…..de er så forudsigelige nogen gange huh?;-)

  3. Jeg stemmer også klart for at style dem med en dejlig vamset strik.

  4. Har du et link til hvor du har købt dem? 🙂

Leave a comment