KRISE

I need your help. Som jeg har skrevet tidligere, så mangler jeg det perfekte par sko til min Carin Wester kjole, jeg skal have på til Pavens dyppelse. Og i erkendelse af at finanserne ikke er bundløse, er jeg derfor gået på rov i skabet….

Flere af jer skrev nude, da jeg sidst spurgte. Det kunne fx være min Aldo wedges? Man kunne også være praktisk og tage flade på:-) Enten et par gamle lilla ruskindsballerinaer eller evt. mine nye Moschino? Teamet op med en sort taske og/eller armbånd, kunne det måske godt gå, selvom de er mørke? Hvad synes I?

Paven derimod har ingen forståelse for min altomfattende krise. Hun lod sig ikke en gang dupere af at blive involveret i mine grundløse bekymringer. Nææ, hun grinede lidt hånligt og rullede så veltilfreds om på ryggen for at udstøde et par små brummelyde, hvorefter hun behageligt opløftet gik i gang med at sutte på en tå. Tsk. I kan nok se, jeg behøver jeres hjælp her, ikke??!!

23 responses to “KRISE

  1. Jeg har kjolen i samme print, og jeg har haft sorte Converse + sorte ballerinaer på til. Jeg kan faktisk også finde på at tage mine grønne Hunter på til i dag.
    Jeg synes, at du skal tage ballerinaer på til – men jeg synes begge par er lige gode til.
    Drop de nudefarvet wedges, det vil blive for “Karen kedelig” agtigt….;-) Blot min mening 😉

  2. Jeg er mest til de lilla ruskindsballarinaer! De vil være SÅ fine til kjolen. Ingen tvivl der. Og så synes jeg klart du skal droppe hælen og holde dig på jorden den dag. Der bliver så meget andet at se til… Og de lilla ruskinds er friske og sommerlige – lige hvad der skal til til en rigtig sommer-dyppelse.! Sæt nogle guldsmykker til … og evt høj hestehale.

  3. Jeg stemmer for de nude-farvede, fordi farven går igen i kjolen, og fordi de er lidt fine og sommerlige i farven og med kig til fusserne. Derudover forlænger de benene på fineste vis og er, på grund af wedge-hælen, til at gå i en hel dag!

  4. Jeg stemmer for de beige wedges 🙂

  5. nudefarvede! Man får jo bare en lækker holdning og de giver et godt modspil til kjolen. Husk også Kronprinsessen havde lækre høj nude stilletter på til tvillingernes dåb så kan du da også 😉

  6. Jeg stemmer for de lilla 🙂

  7. Jeg syntes helt bestemt at det skal være dine Moschino’s! 😀

    • Jeg stemmer for de lilla ruskindssko eller de beige wedges, men synes det kommer lidt an på om du regner med at skulle have bare ben eller leggings på? – For hvis du f.eks. hopper i et par sorte leggings så vil de sorte ballerinaer klart stå fint dertil, men ellers synes jeg det er lidt for kedeligt.

  8. lilla eller sorte 🙂

  9. De lillae flade sko:-)

  10. Jeg stemmer på de lilla 🙂 De passer bedst til..

  11. Uh, ja den er svær… Jeg er mest til nogle flats. Så det må jo være enten de sorte eller lilla. Jeg synes lilla kunne være så fint til, hvis farven ellers er nogenlunde til kjolen.
    men men, jeg er bare dybt forelsket i dine Moschino sko, så de får nok min endelige stemme 😀

  12. Moschino – Uden tvivl!!
    1. De overstråler altså de lilla, og er bare SÅ fine!
    2. Fordi kjolens print er så lækkert er det synd at vælge et par så detaljerede sko som dem fra Aldo.

  13. Jeg stemmer for de lilla flats 🙂 Synes de er super fine til kjolens farver og så giver det også en god rød (eller lilla?…) tråd.
    Hvis du føler for at hoppe op på de høje hæle, synes jeg også godt dine wedges kan gå til – men jeg er lidt i tvivl om, om de måske bliver lidt for “tunge” til kjolen.

  14. Helt sikkert de lilla ballarinaer!

  15. Lilla flats eller nude wedges, klart!

  16. Moschino’s!!!! og desuden er det nok også rarest uden hæle, når du skal bære rundt på paven:)

  17. Altså jeg ville syntes du skulle have høje sko på, men eftersom at jeg syntes at de flade sko ville være tusind gange pænere til, syntes jeg istedet at du skal vælge enten de lilla ruskinds ballerinaer eller CIAO CIAO.
    Som jeg sagde dengang du viste skoene for første gange:
    “Hvem elsker ikke beklædnings genstande som hilser eller siger farvel?”
    Så selvom jeg syntes det kunne være meget pænt med den lilla farve som går igen i kjolen, så må jeg se CIAO 😉

    xxCaroline
    thefashionfrog.blogspot.com

  18. Nanna Larsen

    De lilla flats er ville da være så fine til!

  19. De lilla eller nude, alt efter hvordan dit temperament er på dagen 🙂

  20. Moschinoerne er ret lækre – dem stemmer jeg på..

  21. Helt klart de sorte, de er så feminine, stillede, men også humoristiske. Hvor de lilla’e passer for godt til kjolen, så der ikke bliver så meget modspil. Og jeg synes de beige gør at kjolen falder lidt til jorden. Hihi (-:

  22. tusind tak for de mange input alle sammen…jeg må vist til at tælle stemmer….

Leave a comment