NEW IN – NEW YEAR

Åhh, har sukket efter disse leggins fra Bllack Noir så længe, så da de i sidste uge fangede mit sultne blik på bøjlen, endda med 40%, ja, så slog jeg til! Smukke Maria har b.la tidligere blogget om dem….I min størrelse (den rigtige – ikke den gravide), og med så behagelig en elastik, at jeg tilmed kan bruge dem nu! Totalt win. Meget dejligt udsalgskup. De fleste andre har været baby relaterede. Og så liiige et enkelt til. Det ser i senere:-)

9 responses to “NEW IN – NEW YEAR

  1. Eeejj de er så fine. Har også kigget på dem. Hvor fandt du dem henne?

  2. De er SÅ fede, måske skulle jeg se om jeg kunne opspore dem inde i Kbh. city 🙂

  3. Misundelsesværdige leggins, altså! Og jeg er sikker på, du vil se skøn ud i dem – gravid eller ikke gravid. 🙂

  4. Uh, fedt! Hvor fandt du dem henne og hvad kostede de?

  5. Hva str har du købt?

  6. De er købt i Illum i Bllack Noir butikken. Der var kun det ene par tilbage, fordi en fast kunde havde fået lov at få dem hængt til side og alligevel ikke havde hentet dem. Ellers har de været udsolgt længe, sagde ekspedienten. Hvor heldig har man lov at være!?;-) De er str 38 og sidder rigtig fint – også trods min store mave. Lige nu sætter jeg dem blot under maven, og elastikken er så bred og blød, at det ikke generer. De er ret lange. Lige nu har jeg dem jo i støvler, men når jeg engang kommer op på de høje hæle igen, tror jeg det bliver ret flot, at de er så lange og lan lynes lidt op forneden…

  7. Fashionfifteen.com har en str 36 til halv pris og Illum har en str 40 tilbage. Jeg har fundet en i skagen, måske de også har flere;) men deres udsalg starter først den 14. januar – butikken hedder Colorit.

    Go jagt tøser;)

  8. Super! Tak for info, Maria – og godt jagt tøser! De er fantastiske;-)

Leave a comment